For Konsulenten
Med fmcgCRM får konsulenten (på iPad og/eller PC) overblik over kundepanel, kæde sortimenter, kampagner, besøg, observationer, salg-ind, rabat/tilskud, kreditnotaer og salg-ud.

Og så er arbejdet færdigt, når dagens resultater er replikeret til server. Slut med manuelt udfyldte ordresedler og kreditnotaer. Slut med manuelt udfyldte dagsrapporter. Slut med kundekort på papir.

Besøgskortet guider konsulenten gennem besøget og kæde/butiks specifikke opgaver. Dialog med butikken om salgsnyt pr. kæde, kampagner og salg-ud understøttes via effektive oversigter.

Besøgsstatistikken viser ikke-besøgte butikker på salgsturen og restbesøg i forhold til besøgsmålsætning.

Der er også mulighed for: Fraværsregistrering, dagssummering, KM-regnskab, billeder fra udstillinger, salgsturspræsentationer, space-billeder m.m.m.